Regulament campanie Club Expert REHAU


Regulament pentru campanie si protectia datelor “Club Expert REHAU”

20 august 2025 – 31 august 2026


ART. 1. ORGANIZATORII PROGRAMULUI DE FIDELIZARE
Organizatorul programului de fidelizare “Club Expert REHAU” este SC Rehau Polymer SRL, cu sediul social in Sos. De Centura Nr. 14-16, Tunari Ilfov, numar de ordine in Registrul Comertului Bucuresti Comertului J23/2380/2002, Cod de Inregistrare Fiscala R010433087. Programul de fidelizare se desfasoara prin intermediul agentiei Create Direct SRL, cu sediul social in Bucuresti, Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti, in calitate de furnizor de servicii logistice.  Programul de fidelizare se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse in prezentul regulament (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”). Termenii si conditiile prezentului Regulament, asa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toti participantii la programul de fidelizare. Organizatorul isi rezerva dreptul in cazuri exceptionale de a modifica Regulamentul, aducand la cunostinta publicului modificarile.

ART. 2. DURATA SI ARIA DE DESFASURARE A PROGRAMULUI

Programul de fidelizare “Club Expert REHAU” va fi organizat si se va desfasura in perioada 20 august 2025 – 31 august 2026 (”Durata Programului”) prin intermediul distribuitorilor autorizati REHAU.

ART. 3. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

Urmatoarele produse (denumite in cele ce urmeaza ”Produsele Participante”) vandute de REHAU Polymer Divizia Solutii Ferestre in Romania, participa in programul “Club Expert REHAU”:  


Participating Products

Geneo

Synego

Brilant

Euro-Design 70

Handles-LINEA

Barrier 100

Artevo

Slinova


 

ART. 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

In program are dreptul sa participe orice persoana juridica inregistrata in Romania, care are calitatea de dealer al profilelor REHAU si care pe parcursul desfasurarii campaniei detine un cont pe site-ul https://expertrehau.ro/. Conturile participantilor se creaza pe baza datelor declarate de catre fiecare participant: fie la momentul contactarii telefonice din partea Organizatorului, fie in formularul de inscriere pe care au posibilitatea sa il acceseze gratuit si sa il completeze pe site-ul https://expertrehau.ro/. Fiecare participant care si-a creat un cont se considera inscris in program indiferent daca acesta foloseste sau nu contul respectiv. Nu pot participa Organizatorii si celelalte companii implicate in organizarea si desfasurarea programului de fidelizare. Participarea la prezentul program are valoare de acceptare integrala si liber consimtita a prevederilor prezentului Regulament. Dreptul de participare apartine in exclusivitate persoanei juridice care indeplineste conditiile impuse de Regulament.

ART. 5. MODUL DE DESFASURARE A PROGRAMULUI

In acest program de fidelizare vor fi luate in considerare toate vanzarile de produse incluse in program incepand cu 20 august 2025 si pana la data de 31 august 2026, inclusiv.  Produsele trebuie sa fie achizitionate de la producatorii autorizati care figureaza in Anexa 1 a prezentului regulament. Participantii vor avea posibilitatea sa participe in program prin crearea unui cont pe siteul https://expertrehau.ro/. Contul de participant poate fi creat prin accesarea site-ului https://expertrehau.ro/  si completarea formularului de inregistrare. Participantul va primi un email de confirmare a inregistrarii. Acesta trebuie sa acceseze link-ul din email pentru activarea contului, pe baza caruia va desfasura toate activitatile din program. De la momentul primirii datelor si pana la momentul aprobarii unui cont pentru un participant, Organizatorul are la dispozitie maxim 10 zile lucratoare. In termen de maxim 10 de zile calendaristice de la crearea contului, participantul va primi un email prin care va fi instiintat ca a fost aprobat contul. Utilizatorul va accesa site-ul https://expertrehau.ro/  si se va autentifica in contul creat pe site folosind adresa de emai si parola completate in formularul de inscriere. Dupa autentificare in cont, utilizatorul va putea sa desfasoare urmatoarele activitati:

  1. sa inscrie vanzarile efectuate
  2. sa uploadeze factura in termen de maxim 1 luna de la data vanzarii;
  3. sa comande premii
  4. sa verifice situatia contului.
  5. sa verifice numarul punctelor, statusul comenzii sau orice alta informatie.

Pe parcursul programului, participantii care comercializeaza produsele participante de la producatorii autorizati SC Rehau Polymer SRL catre beneficiari, vor primi pentru produse vandute puncte conform tabelului de mai jos:


Rewards

Puncte/mp.

GENEO

50/mp

SYNEGO

25/mp

Brilant

20/mp

Euro-Design 70

20/mp

Handles-LINEA

2/pcs

Barrier 100

50 p

ARTEVO

80/mp

SLINOVA

60/mp

 

Ce trebuie sa faca participantii pentru a acumula puncte:

·        sa isi acceseze contul creat pe pagina https://expertrehau.ro/ 

·        sa completeze formularul de pe pagina https://expertrehau.ro/ tab-ul Adauga factura  cu urmatoarele informatii: numar factura, data factura, producator

·        sa incarce pe site dovada de vanzare a produselor, reprezentata de oferta finala catre beneficiar si comanda catre producator, ambele documente in termen de maxim 1 luna de la data achizitiei.

·        Punctele acumulate de participanti vor fi actualizate in contul fiecarui pariticipant in aplicatia de pe siteul https://expertrehau.ro/  in termen de maxim 5 zile lucratoare dupa primirea dovezilor de vanzare. Punctele pot fi folosite in magazinul virtual disponibil pe site-ul https://expertrehau.ro/.

Pe masura ce se opteaza pentru anumite premii, din punctajul total al participantului se scade valoarea in puncte pentru produsele pentru care a optat.

Premiile alese de participanti din magazinul virtual pe baza punctelor acumulate, vor fi expediate la sediul persoanei juridice trecut in formular, in maxim 30 zile lucratoare de la data selectarii (respectiv de la data primirii de catre Organizator a formularului de comanda online, pe fax sau prin posta) si vor fi predate pe baza unui aviz de insotire a marfii. Lista premiilor va fi disponibila online pe https://expertrehau.ro/.

Lista premiilor poate suferi modificari in functie de disponibilitatea produselor si a pretului acestora.

Punctele acumulate si neconsumate pana la data de 31 decembrie 2025 vor fi reportate in anul 2026.

Punctele acumulate de un participant in cadrul unei luni si neconsumate in luna respectiva se vor reporta si in urmatoarele luni, pana la epuizare, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2026,. Dupa aceasta data, punctele neconsumate devin nule.

ART. 6. CONDITII DE VALIDARE

Pentru ca un participant sa poata participa la acest program si sa primeasca premiile disponibile, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

a) Sa indeplineasca toate conditiile privind dreptul de participare, astfel cum sunt specificate la Art. 4 din Regulament;

b) Sa vanda in perioada programului produsele participante in program

c) Sa inscrie facturile care dovedesc vanzarea produselor participante in termen de maxim 1 luna de la data achizitiei,

d) Sa acumuleze puncte prin inregistrarea in program pana la data de 31.08.2026 a facturilor care sa dovedeasca vanzarea produselor participante si care sa fie emise exclusiv cu maxim x luni inainte.

e) Sa consume punctele acumulate prin comandarea de produse pana la 31 decembrie 2026, din magazinul virtual https://expertrehau.ro/.

ART. 7. PREMIILE PROMOTIEI

Lista de premii se va regasi pe intreaga perioada a campaniei pe site-ul https://expertrehau.ro/ la sectiunea Catalog. Lista de premii poate suferi modificari in functie de disponibilitatea premiilor in stocurile furnizorilor. Numarul total al premiilor va fi estimat la sfarsitul perioadei promotionale, in functie de numarul de participanti care indeplinesc conditiile de castig si de numarul premiilor revendicate.

ART. 8. LIMITELE RASPUNDERII ORGANIZATORULUI

Organizatorul programului de fidelizare nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele:

8.1. Formularele de inscriere sau de comanda primite dupa data de finalizare a campaniei;

8.2. Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website (de exemplu, dar fara a se limita la) defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului;

8.3. Situatiile in care Participantii inscriu pe pagina web date incorecte sau achizitioneaza produse sau servicii de la distribuitori neautorizati Rehau sau produse neparticipante la program.

8.4. Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie;

8.5. Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;

8.6. Situatiile in care participantii vand in perioada programului produse neparticipante in program;

8.7. Raspunderea de a remedia viciile, de orice natura, pe care le-ar putea avea obiectele ce constituie premiile. Produsele vor fi insotite de certificate de garantie si orice cerere de remediere va fi adresata de catre participant direct furnizorului respectivului produs conform termenilor si conditiilor din certificatul de garantie emis de respectivul furnizor.

8.8. Situatiile in care premiul ales de un participant nu se mai afla pe stocul furnizorului la momentul comenzii.

8.9 Castigatorii premiilor nu pot opta pentru primirea contravalorii premiilor in bani sau in alte obiecte si nici nu pot solicita modificarea caracteristicilor tehnice ale produselor

Art. 9. FORTA MAJORA

Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. Daca o situatie de forta majora sau caz fortuit impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea programului de fidelizare, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Organizatorul, daca invoca forta majora sau cazul fortuit este obligat sa comunice Participantilor existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitie.

In intelesul prezentului Regulament constituie caz fortuit printre altele, urmatoarele evenimente: a) pierderea bazelor de date; b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor; c) erori de tiparire, inclusiv produse prin eroare umana; d) tentative de frauda ale mecanismului programului de fidelizare prin mijloace electronice sau alte mijloace; e) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.

Art. 10. LITIGII SI FRAUDE

In eventualitatea unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestia vor incerca sa le solutioneze in primul rand pe cale amiabila. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu va fi parte in disputele referitoare la drepturile de proprietate asupra facturilor fiscale care dovesc vanzarea produselor participante in promotie. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestui program de fidelizare. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul va sesiza organele competente. Enumerarea de mai sus nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

Art. 11. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze, daca va fi cazul, impozitul datorat pentru veniturile sub forma de premii obtinute de catre participanti, in conformitate cu reglementarile Codului Fiscal in vigoare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de alta natura in legatura cu aceste venituri fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

Art. 12. REGULAMENTUL PROMOTIEI

Regulamentul de participare/desfasurare este disponibil in mod gratuit pe intreaga perioada a programului de fidelizare oricarui solicitant pe web-site-ul https://expertrehau.ro/.

Art. 13. PROTECTIA DATELOR

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate cu urmatoarele scopuri:

                            i.          Organizarea si desfasurarea campaniei

                          ii.          Acordarea premiilor si indeplinirea obligatiilor financiare si contabile ale Operatorului

Campaniile respective se desfasoara pe platforme inchise si separate, fara interfete intre ele.

Prelucrarea datelor este necesara pentru executarea contractului descris in prezentul regulament la care persoana vizata este parte. Daca nu sunteti voi insiva, ci angajatorul dvs. sau o alta parte terta care este legata contractual de dvs. sau de angajatorul dvs. care este partea contractanta, datele vor fi prelucrate in baza art. 6 I f GDPR.

In unele cazuri, Codul numeric personal este procesat in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale operatorilor.

Perioada de stocare a datelor personale

                        Datele personale ale Participantului vor fi stocate timp de 3 ani dupa incheierea campaniei. Dacă campania poate fi legata de o perioada de garantie / raspundere, atunci perioada este de cel putin 10 ani. Datele personale ale castigatorilor vor fi stocate in conformitate cu prevederile legale aplicabile in domeniul financiar si contabil, si anume timp de 10 (zece) ani de la sfarsitul anului financiar in care s-a efectuat plata impozitului pe premiu.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge / distruge aceste date de pe suportul de procesare si stocare, impunand obligatii similare Controlorului (controlorilor).

Datele cu caracter personal ale participantilor care nu au revendicat premii vor fi distruse in termen de 3 ani de la sfarsitul promotiei si nu vor fi utilizate in niciun alt scop pana cand nu vor fi distruse, cu excepția participării la Campania “REHAU Planners Rewards”.

Informatii suplimentare despre protectia datelor, in special despre drepturile dumneavoastra, sunt disponibile la https://www.rehau.com/ro-ro/informatii-privind-protectia-datelor.

Art. 14. INCETAREA PROMOTIEI

Prezenta Promotie poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie caz de forta majora sau caz fortuit sau in cazul schimbarii cadrului legislativ, astfel incat organizarea si desfasurarea concursului cu caracter promotional sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect sau nu mai este permisa de lege.

Art. 15. DIVERSE

Orice participant care doreste sa reclame Organizatorilor fapte legate de desfasurarea campaniei este incurajat sa se adreseze imediat dupa constatarea faptei pe care doreste sa o reclame organizatorului REHAU Polymer la adresa Sos. De Centura Nr. 14-16, Tunari Ilfov, e-mail contact@expertrehau.ro.

 


Engineering progress

Enhancing lives